UPK, DM för ridskolehäst!

Idag var det DM som jag nämnde i förra inlägget, och det gick sjukt bra!

LD+ 5 = 75 cm så blv det dubbelnolla och en första placering!
LC, DM klassen = 80 cm nolla i grunden och 4 fel i omhoppningen, tredje placering!

LC+5: Han kändes jättepigg och lydig på framridningen. Kryssen funkade också super men sen när vi ska till räcket blir det en konstig väg eftersom det var så litet så det blir vingligt så vi vägrade där. Sen körde jag på igen och då blir det bättre väg men han är fortfarande osäker så då vägrar han igen och det var inte riky´tigt jag beredd på, haha, så då blev det en lugn och mjuk avramling. Katta tog tag i armen så jag ramlade inte ner i ´sanden´ i alla fall, haha. Jag skrattar lite och hoppar upp direkt, hoppar det tio cm lägre och det går super! Sen in på banan och där var han klockren! Kom till omhoppningen som man körde direkt och kände att han var med mig hela tiden så jag körde väldigt snäva svängar och det gick också super! Och ingen lyckades rida snabbare än mig så jag tog hem första pris!



LC: Lika fin på framridningen som klassen innan och vi fick bättre språng på räcket. Även fast dem inte var bra så var det bättre än i första klassen. Sen på banan kändes han lika fin som i förra klassen, och det blev en felfri runda där med! Sen fick jag gå ut och sen gå in igen och hoppa omhoppning. Gick jättebra där med fast ett stop, så 4 fel fick jag men det räckte till en tredje plats!




Foto: Josefin Andersson

kommer fler bilder imorn! ;) ska även försöka fixa film :P

behöver jag säga mer än at ponnyn är grym? ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

GRATTIS igen Alex! :D <333

2011-03-06 @ 21:08:19
Postat av: Josäfin :>

NI VAR AAAAWSOME JUE :D

2011-03-06 @ 21:15:21
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

grattis! :)

2011-03-06 @ 23:30:26
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Pernilla

grattis! fin blogg du har ;)

2011-03-07 @ 07:52:25
URL: http://gulleojag.blogg.se/
Postat av: Sofie

SUPER JU! GRATTIS IGEN :D <3 Ponnyn är grym men han har en lika grym ryttare ;)

2011-03-07 @ 19:46:58
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0