2 st avramlingar

Igår hade vi sitsträning på lina istället för dressyr. Jag och Lisa fick ha Helmut och han var mycket snäll att longera! Dock så var det lite svårt för att på ena halvan av volten gick han innåt och på andra delen utåt. Men det gick bra efter ett tag. Lisa började rida och hon var mycket vig och kunde hänga på många olika sätt. Både i skritt och trav. Och sen var det min tur. Det gick mycket bra till en början, men sen skulle vi liksom sjunka ner med ena benet på ena sidan men fortfarande sitta rakt, och det gick väl okej. Men sen när vi skulle hänga "krokben" över sadeln. Och då hängde jag lite långt ner så efter ungefär ett varv på volten gled jag sakta och säkert ner med en "duns". Hahah. Vi gjorde även samma sak men åt andra hållet och då lyckades jag också trilla av! Bra Alexandra, bra! Allt annat gick sen super och det var väldigt roligt! ;)



En bild på mig och Helmut på terrängbanan i somras

Foto: Josäfin


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Haha då blire tårta alltså?? :D

2011-03-26 @ 17:04:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0