uteritten som blev ett dressyrpass som blev osv...

Tjena!

Uppdateringen suger här men jaja, jag har aldrig sagt att jag kommer uppdatera supermycket så (A)

Igår var det hoppträning iaf, det gick inte speciellt bra. Eller framhoppningen i studs gick super, och långsidan vi hoppade. Men när vi skulle hoppa banan, studs, långsidan snett igenom på ett räcke och sen studsen från andra hållet. Aja studsen gick bra men sen glömde jag skänkla i svängen så det blev ett konstigt hopp in och ett JÄTTE språng ut. Sen tog jag om det på en gång men då vägrade vi, jag ramlade nästan av men lyckades hålla mig kvar. ;)

Idag skulle vi ridit ut men det var väldigt halt, så vi beslutade att rida i ridhuset. Redan på väg upp kändes Fille seg men ingen jag direkt tänkte på. Men sen i ridhuset gick det sämst. Jag red i skritt några minuter men beslutade mig att ta av sadeln för att rida barbacka, det känns ofta mycket bättre då. Så det det gjorde jag. Men han segade ihop drog sig mot mitten, men sen när jag tänkte börja trava märkte jag att något var konstigt för jag fick honom knappt i trav. Han var jätteseg! Och kändes jättekonstig. Jag bedde Sara kolla men hon såg inget, men då bedde jag Kristin men hon kunde inte se någonting eftersom han inte gick frammåt för fem öre. Jag ville inte rida vidare så jag gick ner typ direkt. Jag red typ 10 min i skritt i ridhuset + skrittade upp till ridhuset. ;) Jag berättade för Nina och hon sa väl att de typ skulle titta, eller att han bara fick vila en vecka och typ kolla sen eller nåt ;)

Nu ska jag titta på teve, bye!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får hoppas han blir bättre efter lite vila!<3



Haha, vet du vad jag kom och tänka på? Du skriver 'typ' nästan hela tiden x)

2011-01-22 @ 21:24:38
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefin blogg du har! :)

2011-01-23 @ 14:32:04
URL: http://elin.pamlin.se
Postat av: Josäfin :>

DEN ALLSMÄKTIGE JOSÄFIN KRÄÄÄVER MER UPPDATERING :D:D

2011-01-26 @ 15:09:07
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Hihi damp tiindra :D

2011-01-28 @ 16:31:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, Alexandra ska du gå på fälttävlanslägret??

2011-01-30 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0