upk

Idag var det ju tävlingar på upk, jag hoppade 70 och 80 cm. Det gick jättebra! :D

70: Vi rev andra hindret men han var jättepigg och ganska stark och lyfte inte riktigt på bakbenen, så vbi kom inte till omhoppning. Men inget kråkhopp iaf ;)

80: Han kändes bra på frmaridningen men det var väldigt litet där så det blev inte så bra svängar till räcket. Så där blev det två vägringar. Men det behövdes tydligen för att jag red mycket mer på banan än vad jag gjort innan. Det blev dubbelnolla! Direkt efter låg jag trea! Det var 6 placerade. Men jag startade som nummer 5 och det var typ 24 i klassen så jag var rätt säker på att jag inte skulle få rosett, men jodå, det fick jag! Kom 6:a! En vit rosett :) Är jätteöjd över den klassen, typ den bästa rundan jag jort någonsin! :)




Foto; Josäfin <3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

NI VAR SUUUUUUPER! =D

2011-01-16 @ 20:49:48
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: M a d e l é n e

fin blogg :)

2011-01-17 @ 16:57:51
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0