Fyrishåv och ridning

Tjo ;)

Igår så var jag med skolan på fyrishåv, vi skulle först trampa vatten i 5 min och sen simma så många längder som möjligt på 25 min. Jag simmade 28 längder, därav två var på rygg ;) sen slutade vi typ kvart över 3 så då badade jag och Johanna lite "fritt", jag hoppade även från 3:an 3 gånger ;) sen så började vi typ gå upp 10 i 4 och jag skulle hem prick 4 så jag fick lite bråttom. Men jag klarade att duscha, byta om och springa ut till bilen på 10 minuter! haha stolt (y)
Sen direkt till stallet och äta, sen lektion på Fille. Det var dressyr så vi provade en dressyrsadel på honom ooch Nina tyckte att den satt bra så jag tog den ;) men sen när jag satte mig i den sjönk den typ ner där fram... Men jag testade skritta några varv men sen satte vi ett sittunderlag (xd) under sadeln. Då blev det lite bättre, men det blev endå inte bra så då tog jag av sadeln och red barbacka ;) då gick det mycket bättre... kanske ingen jättelyckad lektion, men Fille var ju fin som vanligt :)

Idag så var jag hemma eftersom jag var förkyld så det blev ingen hoppträning heller :( men tror att jag rider imorgon ;)

slump bild
 


Kommentarer
Postat av: jossan :D

sv; tackar, kanon :D

2010-11-20 @ 22:16:55
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Ofta du orkade 28 längder? shiiiet :o

(Jag simmar typ 10 xD)



sv: taack :D

2010-11-21 @ 20:05:14
URL: http://jossanamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0