Uteritt och Hoppträning :D

Ramlade av Fille idag för första gången! xD Vi red på en äng (Sara T, Sara B och Jag) Och vi red omkring lite och så, men sen galopperar jag efter Sara (T) och Sara (B) efter. Men sen så ser jag Sara (B) Komma upp och galoppera förbi mig och det tyckte inte Fille om! Så han ökade och sen drog ner huvudet och bockade xD såklart sitter jag inte kvar och ramlar av! xD haha fick lite ont i foten men det gick fort över.

Hoppträningen igår gick super! Bästa hoppträningen på Fille tror jag! Vi red först över lite galopp och travbommar och sen hoppade vi 5½, sen en långsida och muren! På muren blev det två lite roliga språng men allt annat blev jättebra! :)

Sen fotade Josse några jättefina bilder på mig och Fille i hagen, några av dom bilderna kommer upp sen :)

Kommentarer
Postat av: klara:D

avramlarligan alexandra! ;)

2010-11-06 @ 20:45:29
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-09 @ 12:39:51
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0