Nobless :D

Tjo ;)

Igår åkte jag till stallet en stund men gick nästan hem direkt till Capris. Åt lite, lekte med Capris sen gick jag ner till stallet igen. Såg på listan i stallet att det var tre avbokade i dressyrspecialen så jag frågade om jag fick rida igen då och det fick jag! Jag fick rida Nobless. Nobless är typ till salu så hon står på säva här en vecka tyyp någoot sånt ;)
Iallafall så sprang hon nästan på mig på vägen upp till ridhuset, men sen när jag väl satt på henne var hon snäll ;) hon var väldigt pigg i början, men inte så pigg så att jag inte kunde kontrollera farten ;) innan vi började fick jag veta att vi skulle rida slutna och ja, det är jag inte så bra på x) men det gick bättre än vad jag trodde iallafall ^^ är väl rätt så nöjd med lektionen ;)

Sen idag var jag jättetaggad på att rida Fille, men när jag kommer dit så ska vi ha sitsträning på lina :( jag och Hedda hade Paulin, gick väl okej. Men han var lite rädd för spöet ibörjan och så men men det var väl ganska roligt ;)

Imorgon är det hoppträning i hoppspecialen, ska bli jätteroligt faktiskt ;D


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Nobless? :o Hmm vad är det för häst? :)



sv: Vad bra att du gillade den! :D

2010-11-12 @ 15:37:26
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0