loov

Hah är lite efter här men i tisdags hade min skola en julavslutning, min klass hade hand om den. Liksom planerade och sånt. Det gick väl helt okej, förutom när jag och tre till skulle gå ner för en trappa och sjunga samtidigt hah jag höll på att ramla (xd) hah men jag på något sett insåg i tid så jag han ta ett litet steg på något klurigt sätt så jag inte ramlade! Haha det hade ju varit lite pinsammt och jag hade ramlat mitt i alltihopa xD Sen efter julavslutningen gick vi ner i klassrummet och sa god jul till Helena och alla klasskompisar sen var det loooov :D hahah. Jag och pappa åkte ner på stan och handlade de sista julklapparna och sen tog jag bussen hem.
I går (onsdag) så åkte mamma och freddan och hämtade mormor och morfar på arlanda, de ska vara här över jul. De bor i vanliga fall i västerbotten. trevligt, trevligt ;)
Och idag har jag bara varit hemma och slappat (heh) sen ikväll ska jag och morfar åka till säva för jag ska rida lektion. Vi ska ha avslutning och morfar, som också gillar hästar, ville gärna följa med och kolla och såklart får han det! :D



 GRÖÖN! :D:D haha x))

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt med en morfar som gillar hästar! :D

Gillar nya designen, fina bilder! :D

2010-12-23 @ 13:00:02
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

PROFFS FOTOGRAF!

2010-12-23 @ 23:52:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0