julafton :D

Halloj! Idag är det ju julafton som jag tror alla vet, haha. Eftersom mina föräldrar är skilda så är jag halva dagen hos mamma och andra delen av dagen hos pappa. Så jag får öppna julklappar två gånger (a) Som jag skrev i nåt inlägg i går är min mormor och morfar här. Men även min farmor och farfar är hemma hos min pappa, så idag har jag träffat både min mormor, morfar, farmor och farfar. Jag önskade ju mig pengar till en system kamera och typ inget mer haha ;) men här är vad jag fick:

av mamma:

En grön fleecetröja
Rosa tofflor
Pengar (a)

affe (mammas kille):

pengar

mormor och morfar:

ett träns! - hahah trodde jag aldrig men gud vilket fint! Det var inget "vanligt" träns utan... äsch jag vet inte hur jag ska förklara xD bild kommer längre ner.

Pappa:

strumpor
pengar
handduk
rånarluva- till när vi ska åka skidor på sportlovet.

farmor och farfar:

pyjamas
pengar
en bok - I taket lyser stjärnorna

Isa och Sigge: (farmor och farfars hundar xd)

Morgonrock
 
bror:
 
maskara

Mycket bra presenter som jag blev mycket glad över :D Tack så jättemycket för alla presenter!

tränset (suddig mobilbild!) man ser även lite av min gröna fleece!

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vilket coolt träns! :D

2010-12-24 @ 21:26:32
Postat av: Josäfin :>

TRÄNSET <3

Haha men hur mycket pengar fick du ihop? =D



OCH GOD JUL PÅ DIG! ♥

2010-12-24 @ 22:21:38
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0