hoppträning

I fredags var det ju hoppträning, jag hoppade ju Fille som vanligt och det gick faktiskt jättebra! Det var ju sista gången för den här terminen så vi skulle först hoppa en bana och sen en omhoppning och på omhoppningen skulle vi räkna galoppsprången runt hela banan och den som hade minst galoppsprång vann! Men vi hoppade fram och så sen hoppade alla banan och det gick väl bra för alla tror jag :) eller ja, Sara ramlade av men som jag förstod det så hade hon inte gjort sig illa så hon hoppade upp och hoppade om banan och då gick det bra!
Jag hoppade en bana på kanske 80 cm (?) vi kom lite nära några gånger och så men det kändes jättebra! Fast sen skulle vi hoppa typ en böjd linje och det glömde jag helt bort så haha jag fick hoppa om det tre sista hindrerna ;) och sen hoppade jag om en linje som stod på långsidan och en kombination och även då gick det super :D sen hann vi inte hoppa omhoppningsbanan haha ;)

Josse fotade så här är några bilder :)

 Framridning (:


Igår red jag och Sara ut jättemysigt! Fille var väldigt pigg och glad :D försökte bocka någon gång också haha x)

Kommentarer
Postat av: jossan kossan :D

sv; jaa verkligen!:DD

2010-12-22 @ 17:48:20
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0