Canon eos 500D :D

Hallå! Igår red jag och sara t inne i ridhuset, vi hade lite gumkana lekar bara vi två. Han vann fast det var väldigt jämt! det var väldigt kul, men i slutet slutade hästarna lyssna lite så då gick vi ut och avslutade med en snö galopp! då blev dom jätteglada :D

sen när jag kom hem så började mamma prata om rean på media markt och det bara fanns en kvar, bara en 500D som jag vill ha. men det var ett Tamron objektiv som följde med och jag visste inte om det var ett sånt jag ville ha. Mammas kille Affe stod och höll i kameran men eftersom jag inte visste om det var ett sånt jag ville ha så åkte han därifrån. Men jag och mamma åkte dit iallafall och kollade. Vi trodde ju inte att kameran skulle vara kvar eftersom det var så himla mycket folk, men det var den! Så vi köpte den ;) Haha, Canon eos 500D med Tamron objektiv 18-200. Mycket nöjd! jag har testat fota lite nu på granen och lite sånt så här är några bilder ;)







Sjukt nöjd med kameran!

Nu ska jag iväg till stallet, ska rida barbacka på Fille och Sara ska fota med min kamera så det kommer bilder sen :) bye!


Kommentarer
Postat av: Amanda

det är i alla fall superbra med 18-200! sedan hänger ju mycket på bländaren, men jag tror den är jättebra! hur mycket kostade den?

2010-12-27 @ 16:24:47
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Therese

vad kostade den? :) jag har läst att det inte funkar att redigera bilderna i ett PS som är äldre än kameran, vad har du för PS? Jag har CS2. Är påväg att köpa kamera myself, väljer mellan 500D och 1000D, det är därför jag undrar :D:D

2010-12-28 @ 00:19:39
URL: http://tessflower.blogg.se/
Postat av: Minna

JAg har en 500D, den är as bra! Men sen har jag PS CS3 och det är äldre än kameran så då funkar det för mig! :D

2010-12-28 @ 12:47:49
Postat av: Therese

Sv. okej, jag köpte iaf en 1000D med objektiv 18-55 IS idag :) Sjukt nöjd jag med än så länge! :D

2010-12-29 @ 20:55:13
URL: http://tessflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0